16 views
بنام خدا
بدون شک شما بارها و بارها در مورد موفقیت سئو شنیده اید. در واقع ، دلیل موفقیت جدول تناوبی سئو به دلیل عناصر محتوا و عناصر اولیه کیفیت محتوا هستند.تیم محتوا نگاری آسجاب حق مطلب و محتوا را ادا کرده و اساس و پایه ای محکم و صحیح را در جهت پشتیبانی تمام کارکرد های سئو برای مشتریان عزیز ایجاد می کند.
Cq :کیفیت محتوا
آیا شما بیش از هر چیزی ، محتوایی با کیفیت ایجاد کرده اید؟ زمانی که چیزی را می فروشید، آیا به یک بروشور ساده با اطلاعات درج شده درآن ، که در صد ها سایت دیگر یافت می شود ، اکتفا می کنید؟آیا شما دلیلی در دست دارید که مردم و کاربران بیشتر از چند ثانیه صفحه شما را بخوانند؟ آیا شما مقیاس واقعی و مواردی را برای بازدید کنندگان در اختیار دارید که منحصر به فرد ، متفاوت و مفید باشد که در جای دیگری نتوانند آن را پیدا کنند؟ این موارد تنها برخی از سوال های مربوط در موارد تامین کیفیت محتوا است .
Cr :جستجوی محتوا / جستجوی کلید واژه
شاید مهم ترین عامل سئو پس از ایجاد یک محتوای مناسب ، جستجوی یک کلید واژه مناسب باشد. ابزارهای متنوعی وجود دارد که در کشف روش های مخصوص و ویژه و جستجوی محتوا کمک رسان هستند. زمانی که شما می خواهد با استفاده از این کلید واژه ها محتوایی را ایجاد کنید ، در همین زمان مردم از جستجوی واقعی استفاده می کنند ، بنابراین شما میتوانید محتوایی را تولید کنید که به طور موثری پاسخ گوی پرسش ها باشد.
به عنوان مثال ، یک صفحه در مورد اجتناب از ملانوم ممکن است از اصطلاحات فنی برای توصیف روش هایی برای جلوگیری از سرطان پوست استفاده کند. اما ممکن است یک موتور جستجو رتبه هایی را که صفحات بالایی دارند را رد کند. محتوای شما باید به زبان صحیحی نوشته شود. این زبان ، زبان مشتری شما در هنگام جستجوی مطالب است.
Cw : واژه محتوا / استفاده از کلید واژه ها
پس از انجام جستجوی کلید واژه (در صورتی که به طور صحیح انجام شود ) آیا به طور واقعی در محتوای خود از این واژه ها استفاده کرده اید ؟ یا اگر از قبل آن را ایجاد کرده اید ، محتوای با کیفیت باید قبل از انجام جستجو صورت گرفته و زمانی برای بررسی مجدد موضوعات و ویرایش آنها در نظر گرفته شود.
در خط پایین ، اگر شما می خواهید صفحات خود را برای واژه های خاص و ویژه پیدا کنید ، این نیز ایده مناسبی برای استفاده واقعی این واژه ها در کپی شما است. هرچند وقت یک بار واژه را حداقل پنج مرتبه تکرار کنید و یا اینکه به دنبال چگالی کلید واژه تا %۲.۴۵ باشید. تا بهترین نتایج را به دست آورید .
این موضوع کاملا مطلق نمی باشد . هیچ تعداد خاصی در مورد زمان وجود ندارد. حتی اگر چگالی کلید واژه ، ویژه بوده و حتی اگر درصد ایده آلی موجود باشد. تنها از احساس مشترک استفاده کنید. در مورد واژه هایی که می خواهید صفحه را پیدا کنند ، فکر کنید . این واژه ها از طریق جستجوی کلید واژه ها موثر هستند. بنابر این از آن ها به طور طبیعی در صفحه استفاده کرده و به منظور مشاوره و راهنمایی سئو را بررسی کنید : محتوا و مقوله نوت برداری
CF : تازگی محتوا
موتور های جستجو عاشق محتوای جدید هستند. همان چیزی که ما آن را تازگی و تنوع می خوانیم. بنابراین شما می توانید صفحات خود را هر روز بروز رسانی کرده و برای در اختیار داشتن صفحات جدید ، هر زمان ، یک بخش متنوع اضافه کنید. بهرحال ، گوگل ابزار QDF را در اختیار شما می گذارد . گوگل برای جستجوی هر گونه محتوای تازه در یک موضوع QDF را به کار می برد.
بهترین روش برای بررسی این موضوع ، همین مورد است. که مانند طوفان عمل می کند.اگر هیچ طوفان فعالی وجود نداشته باشد پس بنابراین نتایج جستجو شامل فهرست بندی سایت های منابع خواهد شد اما اگر فعال باشد ، نتایج ، تغییر یافته ” بر محتوا تاثیر گذاشته و اطلاعات جدیدی در مورد آن به دست می دهد.
CV: جستجوی عمودی
عوامل دیگری در این جدول تحت پوشش موفقیت محتوای صفحه وب در موتور های جستجوگر وجود دارند. اما در کنار لیست های صفحه وب ، اغلب نتایج عمودی نیز یافت می شوند. این نتایج برگرفته از عملکرد موتور های جستجوگر برای مواردی مانند عکس ، اخبار ، مکان و فیلم ها می باشد. اگر شما در این زمینه محتوایی داشته باشید ، احتمالا بخش های ویژه ای از صفحه نتایج جستجو را به دست می آورید.
با جستجوی عمودی در مقابل جستجوی افقی آشنایی ندارید؟ اجازه دهید گوگل نمونه و مثالی را به شما ارائه دهد.این موارد در برگیرنده محتوایی قانونی تر است زیرا تمرکز آن بر گستره محدوده موضوعات می باشد. همچنین گوگل ، موتور های جستجوگر ویژه ای را سازمان دهی می کند که تمرکز آن بر تصاویر یا اخبار یا محتوای مکانی است. این موارد موتور های جستجوگر عمودی نام دارند زیرا بر بخش های مخصوص تاکید می کند.
زمانی که شما در گوگل مشغول جستجو هستید ، ممکن است موضوعات کلیدی و مهم را به دست آورید ، اما آن ها اغلب ، بخش هایی خاص در نتایج محسوب می شوند که ممکن است تنها نتایج عمودی را به دست دهند. محتوایی را در دست داشته باشید که در جستجوی عمودی به موفقیت شما کمک کند. این کار همچنین برای دستیابی نتایج مهم و صحیح صفحه وب به شما کمک می کند. بنابراین ، مطمئن باشید که محتوای یک بخش عمودی در اختیار شما قرار گرفته است.
تیم محتوانگاری آسجاب با رعایت تمام قوانین مختص به محتوا بر اساس سئو، دست به تولید محتواهای سودمند و مفید، در جهت بهبود کیفیت سئوSEO و بازتاب سایت و صفحات شما در موتورهای جستجو، زده است تا علاوه بر جذب مخاطبان بیشتر به بهبود روند کسب و کار شما کمک شایانی شود.
Post in: web development