بنام خدا
تخصص صحت لرنینگ داطلاع رسانی در زمینه هایآموزش بازریابی و مدیریت ، طراحی وب سایت ، طراحی ...نمایش بیشتربنام خدا
تخصص صحت لرنینگ داطلاع رسانی در زمینه هایآموزش بازریابی و مدیریت ، طراحی وب سایت ، طراحی نرم افزارهای تحت وب ، بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر، طراحی نرم افزارهای تحت ویندوز، تجارت الکترونیک، انیمیشن، مالتی مدیاو … می باشد. خدماتی که این سایت به بازدید کنندگان محترم ارائه می دهد بسته به نیازهای تجاری و بازار هدف شما، متغیر خواهد بود.
گرو صحت لرنینگ از تیمهای متخصصی تشکیل شده که به خوبی قادر به ارائه راه کاراهای در زمینه های گوناگون از جمله ایجاد طراحی هایی خلاقانه – انواع تولیدات نرم افزار – برنامه نویسی و تجارت الکترونیک- طراحی وب سایت و بسیاری از خدمات این حوزه می باشند.
هدف ما پیشرفت در مسیر صحیح است و افقی که در پیش رو داریم روشنی بخش مسیرمان خواهد بود.
سوابق تحصیلی - Education
مدرک DBA گرایش بازاریابی از لندن
مدرک MBA گرایش بازاریابی از لندن
لیسانس مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی – تهران مرکز
سوابق آموزشی و مشاوره ای - Experience
مدرس و مشاور برترین برندهای داخلی و بین المللی
دانشگاه تهران – امیر کبیر – شریف – آزاد اسلامی و ...
خودروسازی مرسدس بنز – کیاموتورز – ایران خودرو – سایپا و ...
پوشاک هاکوپیان – نوین چرم – تولیکا – مارال چرم – فابریانی – کرال و ....
لوازم خانگی ال جی – گلدیران – سونی – آزمایش – پارس الکتریک – تکنو – ایساتیس – سیهاوی و ...
بانک ملی – ملت – تجارت – صادرات – پاسارگاد – مسکن – سامان و ...
بیمه البرز – پارسیان – نوین – سامان – ما -
نفت و گاز پارس – مناطق نفت خیز جنوب – مدیریت اکتشاف نفت و ...
توزیع و پخش البرز – هجرت - سایه سمن – ام زد پی – قاسم ایران – مهر پخش – هگزان و ...
سالن زیبایی گل – چهره پردازان – همای زیبایی و...
کلوپ ورزشی ناوا – سوده – صدف کرمان خودرو - تاج بانو و ...
مپنا – گروه ملی فولاد – ذوب آهن اصفهان – قرارگاه سازندگی خانم الانبیا و ...
مجلس شورای اسلامی – سازمان انرژی اتمی – سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و ...
نشریات دنیای اقتصاد – خراسان – آسیا – پنجره خلاقیت و ...
تبلیغاتی ایران نوین – پیک برتر – روزگار طرفه
و صدها مجموعه دیگر
تالیفات و ترجمه ها - Publications
دارای بیش از 20 عنوان تالیف و ترجمه در سازمان ملی جوانان
تولید بیش از 30 عنوان پکیج آموزشی در قالب فیلم و صدا
وب سایت آموزشی
http://sehatlearning.ir
وب سایت رسمی
http://kamransehat.ir/
درباره من
بنام خدا
تخصص صحت لرنینگ داطلاع رسانی در زمینه هایآموزش بازریابی و مدیریت ، طراحی وب سایت ، طراحی ...نمایش بیشتر
دوستان
تائیدیه
دکترکامران صحت(برندینگ)
ساخته یک بلاگ.
بنام خدا
سامسونگ اپلیکیشنی را به بازار عرضه کرده است که با استفاده از این اپلیکیشن کاربر به راحتی می تواند فضای گوشی هوشمند را برای استفاده کودکان مناسب کند و کاربر با خیال راحت گوشی هوشمند خود را به کودک خود بدهد.
اپلیکیشن جدید سامسونگ، مناسبسازی فضای گوشی هوشمند برای کودکان
به گزارش کلیک، سامسونگ ایده ای را برای ساخت اپلیکیشنی مطرح کرده است که این اپلیکیشن بسیار کاربردی و مناسب است و بدون شک مورد استقبال بسیاری از کاربران گوشی های اندروید قرار می گیرد. این اپلیکیشن در حال حاضر تنها برای گوشی های هوشمند اندروید با اندروید مارشمالو عرضه شده است و هنوز برای سایر اندروید ها در دسترس نیست.
عملکرد این اپلیکیشن به این صورت است که کاربر گوشی هوشمند خود را بر روی این حالت قرار می دهد و کودک تنها می تواند از ۸ برنامه معین استفاده کند و نمی تواند به هر کجای گوشی هوشمند دسترسی پیدا کند.
این اپلیکیشن دارای برنامه ریزی ماهانه و هفتگی است و در آخر هر ما و یا هفته برنامه ای از استفاده کودک از گوشی هوشمند به پدر و مادر ارائه می دهد و براساس این برنامه ساعات مفیدی برای استفاده کودک از گوشی هوشمند ارائه می دهد. والدین می توانند با استفاده از تنظیمات این برنامه کارهایی که کودکان با گوشی هوشمند می کنند را زیر نظر داشته باشند.
اولین نفری باشید که این موضوع را می پسندید
دکترکامران صحت(برندینگ)
ساخته یک بلاگ.
بنام خدا
یک شرکت مجارستانی طراحی یک خط تولید جواهرات هوشمند راه اندازی کرده است
این پروژه به نام TAGO که با اتصال به وسیله بلوتوث اطلاعات خود را دریافت می کند و شما می توانید با سیستم NFC نیز دستگاه را به گوشی خود وصل نمایید.
هدف اصلی از توسعه دهندگان که کاربران را قادر خود را با کیفیت بالا، پوشیدنی فوق العاده ای که از استفاده مچبند خواهد کرد ابراز کند. توسعه دهندگان در حال فکراضافه کردن ویژگی های جدید به این مچ نبد را دارند.
اولین نفری باشید که این موضوع را می پسندید
دکترکامران صحت(برندینگ)
ساخته یک بلاگ.
بنام خدا
همانگونه که همه می دانیم کشور هندوستان برای زنان دارای امنیت کافی نمی باشد. به همین دلیل گجتی برای محافظت از زنان ابداع شده که در حل این مشکل بسیار راه گشا است.
به گزارش کلیک، با وجودی که دولتها تلاش بسیاری در انجام اقداماتی در راستای کاهش این حوادث تلخ نظیر آزار و اذیت و تجاوزها میکنند، اما همچنان شاهد این چنین رویدادهایی هستیم.
به تازگی ایدهی خوبی توسط یک استارتآپ در سنگاپور مطرح شده است تا زنان احساس امنیت بیشتری کنند و آسوده خاطر باشند که هنگامی که نیاز به کمک دارند بتوانند آن را اعلام کنند.
یک گردنبند ۷۵ دلاری به نام Ivy ، محصول شرکت Smart future، طراحی شده است که به یک گوشی هوشمند متصل میشود. زمانی که به آن ضربه بزنید، به صورت خودکار با پلیس تماس میگیرد. به هنگام ضرورت صدا هم ضبط میکند. این شرکت در حال حاضر در کشور هندوستان با ارگان ها و سازمانهای مردم نهاد و پلیس همکاری میکند.
پلیس هندوستان چندی پیش اعلام کرده بود که کلیه گوشیهای فروخته شده در این کشور باید دارای دکمهی تماس اضطراری باشند.
این گردنبند دارای رنگهای متفاوتی بوده و متناسب با سلیقه هندیها نیز طراحی آن انجام شده است. از این گردنبند می توان بهعنوان دستبند هم استفاده کرد. طول عمرباطری آن به مدت ۶ ماه است و از باتریهای قابل تعویض استفاده میکند.
به غیر از گردنبند Ivy، شرکت Smartfuture روی تندرستی مردم هم در کشور هندوستان کار میکند و قسمتی از دستمزد پزشکان را پرداخت میکند تا فشار بیماران را با قیمت مناسبتری بسنجند. با استفاده از API شرکت Smartfuture سوابق بیمار در سرورهای دولتی نگهداری میشوند و در صورتی که اختلاف و تفاوتی در حال بیمار مشاهده گردید، به سرعت به او اطلاع داده خواهد شد.
اولین نفری باشید که این موضوع را می پسندید
دکترکامران صحت(برندینگ)
ساخته یک بلاگ.
بنام خدا
شرکت Ringly که سازنده جواهرات هوشمند است، از مجموعه محصولات جدید خود شامل انگشتر و دستبند رونمایی کرده است، محصولاتی که در عین زیبایی به کاربران امکان میدهند تا زندگی سالمتر و پرتحرک تری داشته باشند.
جواهرات هوشمند جدید Ringly رونمایی شدند
انگشترها و دستبندهای جدید Ringly علاوه بر زیبایی میتوانند فعالیتهای ورزشی شما را نیز ردیابی کنند، قدمهای شما را شمارش کنند و میزان مسافت پیموده شده و کالری سوزانده شده را محاسبه کنند. شما هم چنین میتوانند اهداف مشخصی را برای فعالیتهای ورزشیتان تعیین کنید تا این جواهرات علاوه بر کمک به داشتن ظاهری آراستهتر، سلامت فیزیکی بدنتان را نیز تضمین کنند.
جواهرات هوشمند جدید Ringly رونمایی شدند
علاوه بر زیبایی و ردیابی جواهرات فعالیتهای ورزشی، محصولات Ringly کاربران را از چک کردن مداوم گوشیهای هوشمندشان بی نیاز کنند و به این ترتیب کاربر فرصت پیدا میکند تا به جای در دست گرفتن گوشیاش، با محیط پیرامون خود بیشتر ارتباط برقرار کند و در عین حال خیالش راخت باشید که هیچ کدام از نوتیفیکیشنهای دریافتی را از دست نخواهد داد.
جواهرات هوشمند جدید Ringly رونمایی شدند
محصولات Ringly از بیش از ۱۰۰ اپلیکیشن مختلف از جمله جیمیل و لینکدین پشتیبانی میکنند، به این ترتیب کاربران میتوانند انتخاب کنند که دوست دارند انگشتر یا دستبند آنها نوتیفیکیشن دریافتی از کدام یک از اپلیکیشنها را به آنها اطلاع دهد و در مرحله بعد دستبند یا انگشتر با استفاده از ویبره یا تغییر رنگ کاربر را از دریافت نوتیفیکیشن با خبر خواهد کرد.
جواهرات هوشمند جدید Ringly رونمایی شدند
تمامی این دستبندها و انگشترهای جدید با سنگهای نیمه قیمتی از جمله آمازونیت، یشم سبز و سنگ ماه سفید تزیین شده اند و میتوانند در فاصله ۲۰ تا ۳۰ فوتی گوشیهای هشومند فعالیت کنند و شامل گارانتی یک ساله هستند. قیمت تمامی این محصولات ۱۶۵ دلار است.
اولین نفری باشید که این موضوع را می پسندید
دکترکامران صحت(برندینگ)
ساخته یک بلاگ.
بنام خدا
ولین گام برای انجام سئو سایت ، آنالیز سئو سایت و تحلیل آن است . شاید از خود بپرسید آنالیز سایت چیست و چرا قبل از شروع سئو ، سایت باید آنالیز شود؟ برای بهینه سازی و سئو سایت یک سایت باید فاکتورها و سیگنال های بسیاری را برای جذب کاربر و مهم تر از آن موتور جستجو داشته باشد . هدف از آنالیز سایت یا بررسی و تحلیل سایت برای بررسی همین فاکتورهای مهم در سایت و شناخت نقاط ضعف و قوت سایت است .
آنالیز سایت یکی از مراحل مهم و الزامی قبل از شروع بهینه سازی سایت است . بدون شناخت خطاهای سئو سایت نمی توان جهت ارتقای بهینه سازی و پیشرفت در اهداف آن برنامه ریزی و اقدام کرد. در تحلیل و بررسی سایت فاکتورهای بسیاری بررسی می شوند که در ادامه برخی از آنها را به اختصار بیان خواهیم کرد .
آنالیز محتوا سایت :
محتوای سایت شامل متن ، تصاویر ، ویدئو ها و … هستند که در سایت درج شدند. هر کدام از این موارد در آنالیز یک سایت مورد بررسی قرار می گیرند . در آنالیز محتوا سایت مواردی همچون عنوان سایت ، زیرعنوان ها ، کلمات کلیدی و تراکم کلمات کلیدی استفاده شده در محتوا ، تصاویر و بسیاری موارد دیگر بررسی خواهند شد. محتوا سایت خود را برای موارد زیر آنالیز کنید و از نکات ارائه شده برای ارتقا سئو سایت خود استفاده کنید :
عنوان سایت را بررسی کنید که مرتبط با موضوع سایت و محتوا باشد . عنوان حداکثر ۷۰ کاراکتر و شامل کلمات کلیدی باشد.
تصاویر سایت را آنالیز کنید . تصاویر موجود درسایت را به لحاظ حجم ، کیفیت ، نام مناسب بررسی کنید. سعی کنید در محتوای خود از تصویر مرتبط استفاده نمائید.
تصاویر سایت دارای ویژگی های TITLE و ALT باشند (در صورتیکه این ویژگی ها شامل عبارات کلیدی مربوط به تصویر باشد در افزایش رتبه بسیار تأثیر گذار است).
تعداد کلمات استفاده شده در محتوا را بررسی کنید . میزان کلمات محتوا هرگز کمتر از ۳۰۰ کلمه نباشد، بهتراست بین۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ کلمه باشد.
تگ های Heading در محتوا سایت بررسی کنید . از تگهای H2،H1 و H3 در محتوای خود استفاده نمائید.
از لینک ها در محتوا استفاده کنید .
تراکم کلمات کلیدی در سایت را تحلیل کنید. آگاه باشید که كلمات كلیدی در متن شما باید به تعداد منطقی وجود داشته باشند و اگر در استفاده از آنها زیادهروی کنید موتورهای جستجو آن را تقلب شناخته و رتبه ی صفحه ی شما با افت شدیدی مواجه خواهد شد.
آنالیز سرعت سایت:
از دیگر عواملی که در آنالیز سئو سایت تأثیر گذار خواهد بود سرعت وب سایت شما است. در صورتیکه سرعت بارگذاری پایین باشد بسیاری از بازدیدکنندگان خود را از دست خواهید داد و با افت رتبه در موتورهای جستجو مواجه خواهید شد. جهت بررسی سرعت وب سایت خود می توانید از سایت GTMetrix استفاده کنید. جالب است بدانید GTMetrix توانایی تشخیص مشکلاتی که منجر به کاهش سرعت وب سایت شما شده را دارد و با استفاده از پیشنهادات آن میتوانید سریعا به انجام اصلاحات اقدام کنید و سرعت سایت تان را افزایش دهید.
آنالیز لینک های داخلی و خارجی :
لینک های داخلی سایت و انکر تکست های آنها را بررسی کنید . از کلمات کلیدی برای ایجاد لینک های داخلی استفاده کنید . اعتبار سایت هایی که از آنها لینک دریافت کردید را بررسی کنید . سعی کنید از سایت های معتبر لینک دریافت کنید و از سایت های اسپم دوری کنید . در نظر داشته باشید ایجاد لینک های داخلی و خارجی جهت افزایش بازدیدکنندگان و ارتقاء ترافیک سایت موثر است. بنابراین با دقت هرچه بیشتر به لینک سازی برای سایتتان بپردازید.
اولین نفری باشید که این موضوع را می پسندید
دکترکامران صحت(برندینگ)
ساخته یک بلاگ.
بنام خدا
نکات مهم در تهیه متن رپورتاژ آگهی اولین نکته بسیار مهم این است که از هرگونه کپی مطالبی که سایت های مختلف وجود دارد خودداری کنیم و برای تولید محتوا برنامه ریزی کنیم .
در تولید محتوای رپورتاژ باید توجه داشته باشیم که رپورتاژ یک کاتالوگ تبلیغاتی و یا بخش درباره ما نیست و کاربران سایت های خبری درواقع علاقه ای به خواندن کاتالوگ های تبلیغاتی در قالب خبر ندارند ، بنابراین در زمان نگارش متن رپورتاژ توجه داشته باشید که هرچه مطلب شباهت بیشتری به یک خبر یا مقاله داشته باشد تاثیرگذاری بالاتری خواهد داشت و در واقع این تضمین میکند کاربران تا آخر مطلب را مطالعه کنند .
توصیه میکنیم تیتر تا جای ممکن خبری باشد تا جذابیت بیشتری ایجاد کند و دو پاراگراف اول را بصورت مقدمه ای بر آشنایی با صنعت خود بنویسید و سپس در مورد پروموشن تبلیغاتی خود بصورت خبر و مقاله توضیح دهید .
مهمترین ویژگی ها و تمایز محصولات و خدمات خود را توضیح دهید و کاری کنید که مخاطب نسبت به فعالیت های شما کنجکاو شود و برای ورود به سایت شما تحریک شود .
از کلمات کلیدی مورد نظر سئو در متن خبر بصورت استاندارد استفاده کنید و مهمترین کلمات را به وب سایت خود لینک دهید . یک واژه را به صفحه اول و دو کیورد مهم را به صفحات داخلی مرتبط لینک دهید .
اهمیت استراتژی تبلیغاتی و انتشار رپورتاژ آگهی در قالب کمپین برای موفقیت هرچه بیشتر PR یا DPR که مخفف روابط عمومی دیجیتال یا همان رپورتاژ آگهی است ، باید اهداف برندینگ ، مارکتینگ و سئو را به بهترین نحو پوشش دهیم و برای این امر به یک برنامه ریزی و استراتژی کوتاه مدت ، سالیانه و طولانی مدت نیاز داریم .
انتشار DPR در یک یا دو سایت قطعا تاثیرگذار است ولی نباید انتظار بالایی از فیدبک آن داشته باشید . رپورتاژ باید در قالب پلن و کمپین های مشخصی در طول سال در تعداد بالایی از سایتهای خبری معتبر منتشر شود تا ما به نتایج بسیار عالی در برندینگ ، مارکتینگ و سئو برسیم . کما اینکه در حال حاضر کمپین های رپورتاژ آگهی نسبت به سایر کمپ های تبلیغاتی هزینه کمتری دارند و بسیار موثر تر و به صرفه هستند و تکرار انتشار خبر در کمپ های مختلف توسط برندهای برتر نشانه موفقیت و رضایت آنها از بازخورد آن است .
خلاقیت در تولید محتوا خلق یک پروموشن و محتوای تبلیغاتی برا اساس ایده های جدید و هوشمندانه میتواند موفقیت رپورتاژ را تضمین کند ، زیرا بازدید خبرهای منتشر شده بالا میرود و حتی بسیاری از سایتهای دیگر خبر را بازنشر میکنند و یا کاربران اقدام به اشتراک گذاری خبر با دوستان خود میکنند و این یعنی هنر تولید محتوا . همانطور که بیل گیتس گفت ؛ Content is King
محتوای رپورتاژ را به نحوی بنویسید که کاربران با خواندن آن از اخبار مفیدی باخبر شوند و یا یک مقاله آموزشی بنویسید تا کاربر نکات جدیدی را یاد بگیرد و از خواندن مطلب سود ببرد . اگر درکنار این به نحوه ای موثر ویژگی های وب سایت خود یا محصولات و خدمات خود را نیز معرفی کنید میتواند تاثیر گذاری بالاتری داشته باشد .
برخی از وب مستران به رپورتاژ صرفا به عنوان بهترین راهکار سئو و بهبود رتبه سایت در نتایج گوگل نگاه میکنند که این واقعا درست است اما همچنان این چیزی از ارزش ها و قابلیت در خرید رپورتاژ از برندسازی و بازاریابی کم نمیکند . بنابراین خلاقیت در تولید محتوا قطعا برای ما نتایج بهتری خواهد داشت .
تعیین هویت رپورتاژ آگهی ها ضروریست. اگر نمی خواهید از قوانین FTC و دستورالعمل های وب مستر گوگل سرپیچی کنید، یک مقاله ی پرداخت شده باید به عنوان یک رپورتاژ آگهی شناسایی شود. یک تمایز روشن بین محتوای سرمقاله و محتوای پرداخت شده باید برای کاربران از طریق مرجعی چون ” آگهی” یا ” حمایت شده ” به صورت برجسته ای آشکار باشد.
اولین نفری باشید که این موضوع را می پسندید
دکترکامران صحت(برندینگ)
ساخته یک بلاگ.
بنام خدا
دانستن روند حرکت سایت به شما در چیدمان استراتژی بازاریابی اینترنتی کمک بسیاری می کند. از این رو باید کاملا دقیق و حساب شده در سئو پیش بروید. آنالیز سایت یکی از مهمترین مواردی است که باید آن را همیشه دنبال کرده و انجام دهید.
ابزارهای زیادی برای آنالیز سایت وجود دارد که ما قصد داریم ده ابزار آنلاین را که رایگان می باشند را به شما معرفی کنیم. البته ممکن است که این ابزارها نیز دارای ایراداتی باشند اما به هر حال اطلاعات مفید و خوبی را می توانید از آن ها بدست بیاورید.
ده ابزار آنالیز سایت
1.SEO SiteCheckup
این ابزار آنالیز سایت بسیاری از فاکتورهایی که در آنالیز سایت لازم است را دارد مانند سرعت، مطابق پذیر و بهینه بودن برای موبایل، شبکه های اجتماعی و امنیت را دقیقا نشان می دهد. این بهترین ابزار تا این پارامترها را کامل و به صورت دقیق بررسی کنید و در صورت منفی بودن، آن ها را بهینه نمایید.
2. Meta Tag Analyzer
متا تگ ها مهمترین مواردی هستند که گوگل توجه ویژه ای به آن ها می کند، در واقع اولین مکانی هستند که گوگل آن ها را مورد بررسی قرار می دهد و باید تمام نکات و ویژگی های آن ها را به درستی به کار ببرید. این ابزار آنالیز سایت به شما می کند تا تمامی تگ های ضروری که باید در کدهای سایت خود به کار ببرید را مورد بررسی دقیق و موشکافانه قرار بدهد و آن ها را کاملا تحلیل می کند.
3. The Web Checker
این ابزار آنالیز سایت به شما کمک می کند تا وب سایت ها را برای عامل هایی مانند سئو، عملکرد، طراحی موبایل، امنیت و کارایی نیز مورد بررسی دقیق قرار بدهید. البته ممکن است تمامی این ابزارها خروجی و هدف یکسانی دارند ولی برای سئوکاری لازم است که سایت خود را دقیقا با تمامی این ابزارها چک کند.
4. Bing Seo Analyzer
تحلیل بکلینک و کلمات کلیدی و جستجوی آن ها، از نمونه فعالیت های اصلی است که توسط این ابزار آنالیز سایت رایگان انجام می شود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این ابزار، پیشنهاداتی است که توسط خود آن برای بهبود سایتتان داده می شود.
5. SEO Analyzer
این ابزار آنالیز سئو به بررسی سئو، سرعت سایت، شبکه های اجتماعی می پردازد و به همراه اسکرین شاتی که از کل سایت شما ارائه می دهد، پیشنهاداتی هم به منظور بهبود جایگاه سایتتان در گوگل ارائه می دهد. در واقع می توان این را یک ابزار همه کاره بدانیم که در یک بسته سئو جمع شده است.
6. Woorank
همه شما با ورنک آشنا هستید و حداقل برای یک بار هم که شده نام آن را شنیده اید. یک ابزار آنالیز سایت که به صورت دقیق و عمقی به تحلیل کامل سایت می پردازد. در سطوح بالاتر و حرفه ای که به شما اطلاعات تکمیلی در خصوص قابلیت همخوانی آن با موبایل، پیشنهاداتی برای بهتر شدن و نام دامنه های مشابه نیز ارائه می دهد. ورنک یکی از معروف ترین ابزارهای رایگان آنالیز سایت که 75000هزار وبسایت توسط آن مورد پردازش قرار گرفته اند.
7. Ahrefs
یکی از معروف ترین بررسی کننده های بک لینک و آنالیز آن ها می باشد. در واقع اگر قصد دارید که بک لینک های سایت خود را بررسی کنید، بهترین ابزار این سایت است.
8. Lipperhey
ساختار و ظاهر این سایت شبیه به ورنک می باشد و در واقع می توان گفت که تمامی اطلاعاتی را که ورنک نشان می دهد را نیز به شما نشان می دهد اما با کمی تفاوت که شاید خیلی محسوس نباشد. البته سایت هایی زیادی در دنیا شبیه به ورنک وجود دارند اما اعتبار آن ها هیچکدام به اندازه این ده سایت شاید نباشد. به هرحال این هم یک ابزار رایگان آنالیز سایت می باشد که می توانید از ان استفاده کنید.
9. Website Grader
این ابزار آنالیز سایت که توسط Hubspot مورد پشتیبانی قرار می گیرد، بر چهار معیار زیر تمرکز اصلی می کند:
عملکرد
موبایل
سئو
امنیت
این ابزار به شما تمامی نکات اشتباه چهار مورد بالا را بیان می کند و از این رو شما می دانید چه مواردی را باید رفع کنید.
10 . Nibbler
این ابزار برای تحلیل سایت شما 25 معیار را در نظر می گیرد و بعد از اسکن دقیق آن ها، رتبه و نمره ای نیز به سایتتان اختصاص می دهد. علاوه بر این، هر معیاری نیز دارای نمره ای و به شما کمک می کند تا دقیقا ایرادات هرکدام را بررسی و رفع نمایید.
همانطور که مشاهده کردید، ساختار تمامی این وبسایت ها شبیه به یکدیگر است و بعضی از آن ها برروی معیارهای خاصی تمرکز بیشتری نسبت به بقیه دارند. این دیگر به شما بستگی دارد که کدام ابزار را انتخاب کنید، البته توصیه ما این است که تا جایی که می توانید از تمامی این ابزارهای رایگان آنالیز سایت استفاده کنید ولی این نکته را به یاد داشته باشید که بالای همه این ابزارهای تحلیل سایت، گوگل وبمستر تولز می باشد
اولین نفری باشید که این موضوع را می پسندید
دکترکامران صحت(برندینگ)
ساخته یک بلاگ.
بنام خدا
در اکتبر 2012 و با ارائه ی نسخه جدید پنگوئن، ابزار جدید در وبمستر گوگل با نام disavow tool معرفی شد. این ابزار به وبمستران اجازه میداد تا لینک هایی که از نظر خودشان برای سایت مناسب نیستند را به گوگل معرفی کنند تا در رتبه بندی نتایج آنها را در نظر نگیرد.
مت کاتس اعلام کرد که بیشتر سایت ها نیازی به استفاده از این ابزار نخواهند داشت ولی کسانی که وابستگی مالی زیادی به اینترنت و سایت خود دارند باید از هر روشی برای نگهداری آن استفاده کنند. در این زمان سئوی منفی کم کم به رسمیت شناخته شده بود و سایت های گوناگونی بدون آنکه دلیل شکست خود را بدانند با افت ناگهانی جایگاه در نتایج گوگل مواجه میشدند.
البته در این میان گزارش های بسیاری از سئوی منفی به وبمستر گوگل میرسید که در عمل با بررسی بیشتر مشخص میشد دلیل این نتایج سئوی منفی نبوده است، همین مسئله موجب شده که گوگل همچنان در برابر وجود چنین روش هایی مقاومت کرده و راهکار مناسبی برای آن ارائه ندهد. پس قبل از هرچیز باید دقیقا بدانیم که چه زمانی دچار سئوی منفی از طرف یکی از رقیبان خود شده ایم.
نشانه هایی از سئوی منفی برای سایت شما
نشانه هایی وجود دارد که یک وبمستر میتواند از طریق آنها رفتارهای مشکوک دیگران برای ایجاد سئوی منفی در سایت خود را شناسایی کند، برای اینکار شما باید ابزارهای مدیریتی مناسبی مانند وبمستر گوگل و یک آمارگیر دقیق و قدرتمند را در اختیار داشته باشید. نمونه هایی از این نشانه ها به شرح زیر است:
لینک به سایت شما از انجمن و فروم های خارجی.
دریافت تعداد زیادی لینک از دامنه های عجیب با آدرس هایی مانند .ru .cz .pl .biz و غیره. همه ی این لینک ها غیرطبیعی نیستند ولی برای یک سایت ایرانی دریافت بک لینک زیاد از این گونه آدرس ها کاملا غیرطبیعی خواهد بود.
تعداد زیادی بک لینک از وبلاگ های غیر مرتبط و گوناگون.
لینک هایی با متن یکسان و از چند دامنه مشخص، بعنوان مثال در عبارتی مشخص لینک سایت شما در فوتر و سایدبار (در عمل همه ی صفحات سایت) چند سایت نامعتبر قرار داده شده باشد.
دریافت بک لینک از سایت های غیراخلاقی، سایت های شرط بندی و مشابه آنها.
نکته مشترک میان همه موارد بالا، بی ارزش و اعتبار بودن آنها و از همه مهمتر قیمت پایین این گونه لینک ها می باشد. بطوریکه رقیب شما میتواند با هزینه ای اندک تعداد زیادی لینک نامناسب به سایت شما سرازیر کند.
البته بیشتر سایت های ایرانی نیازی به نگرانی در این باره ندارند و درآمد آنها از اینترنت به قدری بالا نیست که رقیبان برای سرنگون کردنشان هزینه کنند ولی زمانیکه صحبت از تجارت های پردرآمد و رقابت های سنگین میشود همه چیز تغییر خواهد کرد!
در این میان مواردی مشاهده میشود که افراد به دست خود تکنیک های سئوی منفی را روی سایتشان انجام میدهند! تبلیغات مختلف برای فروش تعداد زیادی لینک با پیج رنک های 2 و 3 در ازای قیمت پایین در واقع بدترین دام برای یک وبمستر است. به جای جمله ای مانند ‘خرید 50 لینک رنک 2 فقط 100 هزارتومن’ باید بخوانید ‘با 100 هزارتومن سایت خود را نابود کنید’.
آیا شما هم تا کنون با بکارگیری تکنیک های اشتباه و مخرب موجب آسیب زدن به سئوی سایت خود شده اید؟ و یا متوجه رفتارهایی مانند سئوی منفی از طرف رقیبان خود شده اید؟
اولین نفری باشید که این موضوع را می پسندید
دکترکامران صحت(برندینگ)
ساخته یک بلاگ.
بنام خدا
تبلیغات مثل یک شمشیر دو لبه اگر درست طراحی و اجرا شود، میتواند باعث توسعه و رشد یک کسبوکار به سمت اهداف از پیش تعیین شده خود بشود و اگر تصمیمهای غیراصولی در ارتباط با تبلیغات گرفته شود، میتواند هزینههای زیادی برای کسبوکار داشته باشد که کمترین آن، هزینه ریالی هست که بابت طراحی و اجرای کمپین خود میپردازند.
در پشت هر کمپین تبلیغاتی نام یک برند، اعتبار یک برند و تمام زحماتی است که طی سالهای زیاد مدیران یک شرکت برای سرویس یا محصول خود کشیدهاند و یک تبلیغ مناسب یا نامناسب میتواند باعث رشد و ارتقا یا تخریب و افول آن شود. در دنیای تبلیغات همواره نیاز است تا بررسی و ارزیابیای پس از طراحی و اجرای کمپینهای تبلیغاتی صورت بگیرد تا بازخورد آن چیزی که واقعا اتفاق افتاده است با آن چیزی که ما میخواستیم اتفاق بیفتد با هم مقایسه شود.
بررسی این اختلاف کمک میکند تا در تصمیمهای احتمالی در آینده مطمئنتر و دقیقتر عمل کنیم. بخش مهم دیگری که در تحقیق درباره تبلیغات مورد توجه است، تحقیقات اثربخشی است که شامل ارزیابی و سنجش عملکرد تبلیغات در دو دسته کلی از آثار ارتباطی و آثار اقتصادی آن تبلیغ در ارتباط با مخاطب خود است. هزینههای بسیار زیادی که برای طراحی و اجرای کمپینهای تبلیغاتی میشود نیاز دارند تا با ابزارهای قابل اعتماد مورد سنجش قرار بگیرند تا شرکتها و برندها بعد از لانچ کمپینهای خود بدانند که به چه میزان به اهداف قبل از کمپین خود نزدیک شدهاند.
اگر فراتر از انتظارشان نتایجی به دست آمده است، همبستگی با کدام متغیر دارد و اگر نتیجه حاصل شده کمتر از انتظارات است، مشکل ایجاد شده در کدام مرحله بوده است و راهحل آن چیست. همچنین سنجش اثربخشی تبلیغات بعد از اجرای کمپین باید با شاخصهای ارزشمند هر شرکت یا برند مورد ارزیابی قرار گیرد. بهعنوان مثال آیا میزان فروش یا سهم بازار بعد از اجرای کمپین تبلیغات محیطی تغییر مورد نظر را داشته است یا خیر. ابزارهای دیجیتال در سنجش اثربخشی تبلیغات نقش بزرگ و منحصر به فردی را میتوانند ایفا کنند.
ارائه یک تیزر تلویزیونی یا تصویر یک بیلبورد در محیط شهری یکی از ویژگیهای روشهای دیجیتال است که در کنار سرعت بالای جمعآوری دادهها میتواند کمک شایانی به بهبود شرایط سنجش اثربخشی تبلیغات کند. این پیمایش با توجه بهگونههای متنوعی که در تبلیغات وجود دارد، بسیار متنوع و پیچیده است. این موضوع باعث میشود تا روشهای غیردیجیتال هزینه و زمان زیادی را برای بیان چنین گزارشهایی نیاز داشته باشند اما سنجش اثربخشی تبلیغات در بستر روشهای دیجیتال علاوه بر هزینه کمتر و زمان مناسبتر، ویژگیهای منحصر به فردی نیز دارد که امکان بررسی آنها با روشهای سنتی امکانپذیر نیست.
ابزارهای دیجیتال این امکان را فراهم میکنند تا بتوانیم در کنار نظرات مخاطبان از آنها بخواهیم تا تصویر، صوت یا ویدئوی مشخصی از بیلبورد مورد نظر را برای ما ارسال کنند و ثبت گزارش تجربه چند وجهی را به ما بدهد. بهعنوان نمونه تجربه خودشان را از مواجهه با یک بیلبورد در قالب یک فایل صوتی برای ما گزارش کنند یا از قسمت مورد علاقه خود در یک تبلیغ عکسبرداری و برای ما ارسال کنند. مسلما جمعآوری چنین دادههایی میتواند همه کسبوکارها را در تصمیمگیریهای آینده خود دقیقتر کند.
به نظر میرسد امروزه با توجه به رقابت شرکتها و برندها در بازارهای مختلف، اطلاع داشتن از نیاز و اولویت مصرف کنندگان جزء اصلی و جداییناپذیر بازار رقابت برای کسبوکارها است که تبلیغات مؤثر میتواند نقش بزرگی در رسیدن این کسبوکارها به اهداف خود بازی کند.
اولین نفری باشید که این موضوع را می پسندید
دکترکامران صحت(برندینگ)
ساخته یک بلاگ.
بنام خدا
آیا می دانید رپورتاژ چیست؟ شاید تا به حال اسم ان را شنیده باشید اما معنی را ندانشته اید. آسمونی در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد رپورتاژ خبری برای شما عزیزان تهیه کرده است که در ادامه می خوانید.
مدیران بازاریابی و مسئولین وب سایت شرکت ها در گوگل بدنبال روش های جدید سئو و بهینه سازی سایت هستند و مشاهده میکنند که به تازگی سایت های تبلیغاتی و آموزش سئو یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی و سئو را رپورتاژ آگهی معرفی میکنند.
بنابراین برای آشنایی با رپورتاژ آگهی با کلماتی مانند ؛ رپورتاژ آگهی ، رپرتاژ آگهی ، رپورتاژ خبری ، رپرتاژ آگهی ، رپورتاژ یعنی چه ، خرید رپورتاژ ، رپورتاژ ، ریپورتاژ ، رپرتاژ ، رپورتاژ آگهی چیست ، نمونه رپرتاژ آگهی ، معنی رپورتاژ و رپورتاژ آگهی چیست در گوگل جستجو میکنند تا با این روش جدید سئو آشنا شوند .
رپورتاژ خبری یا رپرتاژ به معنی گزارش است که از کلمه ریپورت گرفته شده است ، repotrage یک کلمه فرانسوی است .
در حوزه تبلیغات اینترنتی و سئو سایت، رپورتاژ آگهی به عنوان یک گزارش یا مصاحبه برای معرفی برندها یا اشخاص در سایت های خبری مطرح شده است و بصورت یک خبر تبلیغاتی منتشر میشود.
رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روشهای تبلیغات اینترنتی و برندسازی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده میکنند.
رپرتاژ آگهی در واقع به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد میکنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه میکنند .
رپورتاژ آگهی درواقع یک خبر تبلیغاتی است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاریها و سایتهای خبری پربازدید منتشر میشود که شامل یک تیتر جذاب ، چند پاراگراف متن و عکس و هایپرلنیک فالو میباشد.
مهمترین نکاتی که در این روش تبلیغات اینترنتی وجود دارد ؛
اول : نحوه تهیه خبر تبلیغاتی است که لازم است توسط یک تیم متخصص دارای خبرنگار حرفهای ، مشاور بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو تهیه شود .
دوم : رپورتاژ خبری در خبرگزاریها و وبسایتهای خبری معتبر منتشر شود .
سوم : محتوای خبر با توجه به نوع مخاطبان وبسایت منتشر کننده تهیه شود تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد .
چگونه رپورتاژ آگهی باعث ارتقاء رتبه سایت من در گوگل میشود ؟
در محتوای رپرتاژ یک تا سه کلمه کلیدی از متن بصورت فالو لینک میشود به سایت شما .
بر اساس جدیدترین الگوریتم های گوگل دریافت لینک فالو از مطلبی مرتبط در سایت های پربازدید و معتبر بالاترین تاثیرگذاری را در ارتقاء رتبه سایت شما در گوگل دارد .
رپرتاژ آگهی تنها روش تبلیغاتی است که برای مدت زمان محدود نیست و همیشه در سایتها باقی میماند، بنابراین تاثیر آن برای سئو بیشتر خواهد بود .
اولین نفری باشید که این موضوع را می پسندید